[software-liber] Re: Logo oficial Grupul pentru software liber

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Sep 17 13:47:24 EEST 2008

2008/9/17 Stas Sushkov <stas la nerd.ro>

> În sfârșit!
> :)
>
> Cred că prin acest lucru se poate înțelege și faptul că oricine poate
> trimite deja propuneri pentru postere și design pentru tricouri cu
> noul logo.
> :)

Pentru materiale care nu sunt online as prefera ca in loc de textul GSL
sa avem www.softwareliber.ro (sau chiar fara www). Deci pe tricouri
si postere sa fie URL, in propuneri erau si asfetl de variante.
Pe site, headerul de wordpress evident nu va trebui sa contina acest URL
redundant si va fi textul ca in imaginea trimisa de Adi.

Si cum zici, se poate deja face un poster template pentru diversele afise
pe care le promovam, iar pt techtalks un template de prezentari ODP,
sau LaTeX daca Cristi Klein mai e in zona :)

Jani