[software-liber] Re: Licenta/licente sit

Joi Sep 18 00:30:02 EEST 2008

On Wed,10.Sep.08, 22:24:53, Andrei Popescu wrote:

> Doar o completare la ce a scris Nicu (în rest sunt 100% de aceiași
> părere), eu cred că scopul nostru principal (popularizarea softwareului
> liber) poate numai să beneficieze dacă articolele noastre se răspândesc
> cât mai mult (modificate sau nu)! De aceea spuneam chiar în primul meu
> mail că nu am nici o problemă cu licența publică (deși un CC-BY v3.0 e
> ok).

Revin: MIT/Expat sau în cel mai „rău” caz BSD-3[1][2]. Tocmai urmăresc
un fir pe debian-legal[3], se pare că licențele CC v3.0 sunt în
continuare incompatibile cu GPL. Deci dacă cineva ar dori să creeze un
joc GPL folosind imagini CC acesta nu se poate distribui.

[1] după cum am mai spus, BSD poate crea confuzii
[2] desigur si GPL e ok, dar e o licență mai „agresivă”
[3] http://lists.debian.org/debian-legal/2008/09/msg00124.html

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)