[software-liber] Server nou ... pentru una alta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Sep 22 14:00:32 EEST 2008

Salut,

Prin amabilitatea lui Dan Damian, am cumparat zilele acestea un server
pentru a gazdui diverse proiecte de software liber din România.

Pentru început știu că va găzdui următoarele proiecte:
* tmlug
* Ubuntu România
* Grupul pentru software liber

Calculatorul este un server 1U, 2x P4 3Ghz, 4G Ram, 2x 73G SCSI, 2
surse, si va fi gazduit la UPC Cluj (incepand de weekend-ul viitor).

In cazul in care stiti un proiect care are nevoie de gazduire va rog sa
ma anuntati.

----

Serverul a costat 1751 RON si este a firmei Mauva SRL (firma lui Dan
Damian).

Eu as vrea sa contribui si eu la acest server si de acea ii voi trimite
bani lui Dan in contul de mai jos.

Dan Damian
RO49BPOS80501004825ROL03
Banc Post Timisoara

În cazul în care doriți să contribuiți și voi vă rog să trimiteți banii
în contul de mai sus.

Spor!
--
Adi Roiban