[software-liber] Re: Offtopic: O problema de administrare

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Vin Sep 26 23:25:47 EEST 2008

Ah, scuze, o completare de ultim moment. Daca este posibil ca aceste liste
si continutul lor (adresele) sa fie cumva vizibile in Thunderbird (daca este
asa ceva posibil si daca cumva a auzit cineva de asa ceva). Multumesc

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.