[software-liber] Re: Incepe universitatea

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Dum Sep 28 16:22:00 EEST 2008

Deschiderea va avea loc 29 septembrie la ora 12:00 in paralele pentru toate
domeniile si liniile de studiu numai in sali diferite in cladirea principala
al UBB (de pe Kolganiceanu). Puteti accesa aceste informatii pe pagina
Facultatii de Matematica si Informatica
http://www.cs.ubbcluj.ro/www/index.php

Spor

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.