[software-liber] Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Sep 30 13:14:43 EEST 2008

Dragilor,

Apropos de deschiderea anului universitar, îmi permit să vă semnalez acestă
inițiativă legată de software-ul liber, care se adresează studenților:

http://www.odfolympiad.org/

Personal, cred cu tărie că soluția impunerii ODF *in Romania* nu se află (numai)
la guvern, ci, în primul rând, în școli și universități, la catedre...
*Cunoasterea* (detaliată a) software-ului OpenOffice.org de către profesori este
cheia pentru a crea „presiunea publica” necesară, nu credeţi ?

„Concurenta” a înţeles bine acest lucru, dovadă noul „Office 2007 pentru elevi
şi studenţi”, în limba română şi la preţul promoţional de 199 RON, care, recent,
se lăfaie vizibil în absolut toate marile rețele de retail de electronice...

Mai ales universitățile mari din București, ca ASE-ul, Politehnica, Institutul
de Construcții și Universitatea ar putea contribui la ruperea acestui cerc vicios...

Numai bine,
Răzvan