[software-liber] Re: Olimpiada ODF i deschiderea anului universitar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Sep 30 15:56:06 EEST 2008

În data de 30 septembrie 2008 13:14, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a
scris:

> Dragilor,
>

> Apropos de deschiderea anului universitar, îmi permit să vă semnalez acestă
> iniţiativă legată de software-ul liber, care se adresează studenţilor:
>
> http://www.odfolympiad.org/
>
> Personal, cred cu tărie că soluţia impunerii ODF *in Romania* nu se află
> (numai) la guvern, ci, în primul rând, în şcoli şi universităţi, la
> catedre... *Cunoasterea* (detaliată a) software-ului OpenOffice.org de către
> profesori este cheia pentru a crea „presiunea publica" necesară, nu credeţi
> ?

> [...]
Nu știu dacă se știe, eu sunt practic liderul proiectului OpenOffice.org în
România. Sunt de acord cu tine, însă eu până acum nu am întâlnit utilizatori
profesioniști de OpenOffice.org care să fie dispuși să ajute cu un ghid,
răspunsuri la niște întrebări, sfaturi, trucuri.

Dacă tu cunoști astfel de persoane care pot să petreacă câteva minute să
scrie câte un ghid despre cum se face o chestie în OpenOffice.org ar fi
excelent. Le pot pune pe ro.openoffice.org, unde traficul din România este
în medie de 500 de vizitatori pe zi.