[software-liber] Re: Olimpiada ODF i deschiderea anului universitar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Sep 30 16:06:10 EEST 2008

În data de 30 septembrie 2008 16:02, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris:

> Si ar putea fi o subsectie de sine statatoare la incearca.sl.ro

Am crezut că ați cumpărat și sl.ro :)

Gheorghe Amăriuței (sper că am scris corect numele, am intuit diacriticele)
a tradus ghidul de inițiere sub licență GPL:
http://oooauthors.org/ro/ug/folder.2005-04-17.2227963567/ pentru
OpenOffice.org 2.2; voi cei de la software liber ați putea spicui din el și
pune pe software liber. Câte două trei paragrafe per articol.