[software-liber] Re: Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Sep 30 16:13:03 EEST 2008

În data de Ma, 30-09-2008 la 16:06 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> [...]
>                 proiectului OpenOffice.org în România. Sunt de acord
>                 cu tine, însă eu până acum nu am întâlnit utilizatori
>                 profesioniști de OpenOffice.org care să fie dispuși să
>                 ajute cu un ghid, răspunsuri la niște întrebări,
>                 sfaturi, trucuri.
>
>                 Dacă tu cunoști astfel de persoane care pot să
>                 petreacă câteva minute să scrie câte un ghid despre
>                 cum se face o chestie în OpenOffice.org ar fi
>                 excelent. Le pot pune pe ro.openoffice.org, unde
>                 traficul din România este în medie de 500 de
>                 vizitatori pe zi.
>

>         Si ar putea fi o subsectie de sine statatoare la

Nope. Din pacate este luat si abandanat de stat (ICI).

> Gheorghe Amăriuței (sper că am scris corect numele, am intuit
> diacriticele) a tradus ghidul de inițiere sub licență GPL:
> http://oooauthors.org/ro/ug/folder.2005-04-17.2227963567/ pentru
> OpenOffice.org 2.2; voi cei de la software liber ați putea spicui din
> el și pune pe software liber. Câte două trei paragrafe per articol.
Echipa Ubuntu România încearcă să facă un efort și să traducă cursul
Ubuntu Desktop.

După ce se termină această traducere și mai căpătăm experiență am putea
încerca să actualizăm ghidul pentru Open Office.

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare/CoordonareCursUbuntu

--
Adi Roiban