[software-liber] Re: Olimpiada ODF și deschiderea anului universitar

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Mar Sep 30 18:36:45 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> În data de Ma, 30-09-2008 la 16:06 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> Nope. Din pacate este luat si abandanat de stat (ICI).

> Echipa Ubuntu România încearcă să facă un efort și să traducă cursul
> Ubuntu Desktop.
>
> După ce se termină această traducere și mai căpătăm experiență am putea
> încerca să actualizăm ghidul pentru Open Office.
>
> https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare/CoordonareCursUbuntu

Eu traduc acum capitolul referitor la aplicațiile OpenOffice.org din
cursul Ubuntu-desktop (mai am puțin, cred că trei zile cu tot cu
corectură - din nefericire, puțin timp liber) și, după încheierea
proiectului - apropo, este primul proiect cu șanse reale de reușită la
care particip, felicitări tuturor contributorilor și coordonatorului,
Adi Roiban - pot lucra la ceva legat de suita OpenOffice.org, de-abia
mi-am făcut încălzirea :)