[software-liber] Re: Olimpiada ODF i deschiderea anului universitar

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Sep 30 20:12:49 EEST 2008

În data de 30 septembrie 2008 18:36, Marian Vasile
<marianvasile la upcmail.ro>a scris:

> cursul Ubuntu-desktop (mai am puțin, cred că trei zile cu tot cu corectură -
> din nefericire, puțin timp liber) și, după încheierea proiectului - apropo,
> este primul proiect cu șanse reale de reușită la care particip, felicitări
> tuturor contributorilor și coordonatorului, Adi Roiban - pot lucra la ceva
> legat de suita OpenOffice.org, de-abia mi-am făcut încălzirea :)

Orice ghid legat de OpenOffice.org e binevenit pentru că nu ajunge să
distribui produsul doar cu argumentul că e gratuit.