[software-liber] Re: Incepe universitatea

Sever Banesiu banesiu.sever la gmail.com
Dum Sep 28 13:06:40 EEST 2008

2008/9/28 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> Salut,
>

> Saptamana viitoare incepe anul universitar si cel putin noi, cei din
> Cluj, ne-am gandit ca ar fi o ocazia buna pentru a fi prezenti la
> deschiderea festiva a anului universita pentru a ajuta bobocii sa afle
> de noi.
>
> Am vorbit cu Stas si el va realiza o foaie a4 de prezentare a grupuli pe
> care sa o impartim.
>
> Stat a spus ca va fi prezent la deschiderea anului la UTCN. Daca doriti
> sa va alaturati va rog sa povestiti cu el.
>
> Stie cineva cand si unde e deschiderea de la Babes?

> [...]

Salut,

Deschiderea anului universitar la secțiunea informatică, linia de
studiu română are loc luni 29 septembrie 2008, ora 12:00, sala Nicolae
Iorga (2/I). Participă prof. dr. Leon Țâmbulea, Decanul Facultății,
dl. Marius Iurian, Managing Partner Transart SRL și d-ra Alexandra
Ardelean, șefă de promoție 2008.

Pentru mai multe detalii: http://www.cs.ubbcluj.ro/www/index.php

Succes
--