[software-liber] Re: primul rezultat la cerere

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 1 10:05:39 EEST 2009

În data de 31 martie 2009, 19:51, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Cred că știți că țin cu Grupul, din convingere și fără rezerve.
>
> Întrebarea anterioară nu era, în nici un caz, o critică - nu era o întrebare
> retorică. Pur și simplu vreau să știu care-i scopul final.

Informațiile sunt deja utile când sunt transcrise în mod text pentru a
fi indexate de motoarele de căutare.
Mai ales cele legate de costuri.
Apoi, în cazul că facem vreodată o propunere unei instituții, niște
cifre sunt absolut necesare.