[software-liber] Re: primul rezultat la cerere

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Apr 1 10:25:21 EEST 2009

2009/3/31 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>

> Întrebarea mea e: ce urmăriți să aflați sau să dovediți?

Doar sa aflam date aproximative despre nr de licente si din asta sa deducem
tot aproximativ costurile. Pana acum la putinele prezentari unde a fost si
presa in CJ
am fost intrebati asta (ca ei, presa puteau la fel de bine sa intrebe la
institutii e altceva) si nu stiam raspunsul. Nu poti avea articole cu efect
doar zicand ca
4 oameni au tinuti o prezentare la 20 de oameni despre FOSS, pe cand daca
zici XY a zis la prezentare ca primaria ar putea economisi XY  lei e
altceva.

> Vreți să aflați cine implementează soluții software Windows stupide? Sau
> cât au cheltuit cu licențele, ca să le arătați că puteau face economie
> instalând Linux? O să ne răspundă că „Linux nu corespunde dpdv al cerințelor
> tehnice” sau „al caietului de sarcini”...

Stim toti ca deciziile luate prin institutii nu-s cele mai stralucite, dar
aici chiar nu asta vrem sa aratam. Nu sa dam vina pe cineva (ar fi prea usor
si neproductiv) ci sa avem niste data cu care mai vedem ce facem. Si e si
exercitiu in general pt interactionat cu autoritatile, vazut cum percep ei
situatia si cum se poate imbunatati aceasta daca si ei sunt dispusi.

Odata ce avem date mai multe putem face lucruri interesante cu ele.

Jani