[software-liber] Re: primul rezultat la cerere

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Apr 2 00:11:04 EEST 2009

lucian wrote:
> Referitor la caietul de sarcini de contrazic deoarece stiu sigur ca
> acolo se trece ceea ce doreste beneficiarul. Un exemplu: s-a intamplat
> acum cateva luni cand la o licitatie deoarece in caietul de sarcini era
> trecut ca SO Vista, o firma din afara Romaniei care participa la aceasta
> licitatie, a facut contestatie si termenul de Vista a fost scos din acel
> caiet.

Bună ziua tuturor,

Nu contest utilitatea demersului, vroiam doar să aflu și eu CE urmărim,
exact...

Cât despre caietul de sarcini, persoanele cu experiență în organizarea
și câștigarea licitațiilor dâmbovițene știu că (virgulă) caietul de
sarcini se face descriind un anumit produs dorit (deja existent și
tocmit în prealabil), nu invers.  ;-)

Metoda se cunoaște „pe larg” și prin Statele Unite - vezi cele scrise de
Rob Weir despre „șocanta asemănare” între standardul ISO OOXML și
formatul MS Office 2007,în „Cum să-l angajezi pe Guillaume Portes”:

http://www.robweir.com/blog/2006/01/how-to-hire-guillaume-portes.html

Haideți să nu fim copii...  >:D<

Răzvan