[software-liber] Re: Traducere OpenDisc - rugăminte

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Apr 16 10:29:26 EEST 2009

În data de 15 aprilie 2009, 10:22, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Bună ziua,
>
> Vă anunț cu plăcere că traducerea prezentării programelor de pe DVD-ul
> OpenDisc este aproape gata (mai lipsesc 2-3 paragrafe, pe care le voi
> traduce zilele acestea).
>
> http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian
> http://www.theopendisc.com
>
> Cum lansarea unei noi versiuni OpenDisc este FOARTE APROAPE, rog pe cineva
> din grupurile de la Cluj și din grupul de localizare al lui Alex Szas să
> facă o trecere rapidă în revistă a traducerii realizate de mine.

> [...]

Am revizuit cât am putut din text și am făcut mici adăugiri și
corecturi, însă ar mai fi nevoie de ajutor, mai sunt câteva secțiuni
netraduse și nu ar strica să citiți textul și ceilalți de pe listă și
să-l verificați să fie cât mai prietenos.

Wesnoth - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=11
Neverball - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=13
Sokoban - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=14
Amakt - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=37
Clamwin - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=38
GTK+ - http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=39

Secțiunea „About” e una importantă unde se vorbește de software liber
și importanța lui:
http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian&action=edit&section=43

Faceți un mic efort, nu vă trebuie cont ca să editați.