[software-liber] FLOSS Camp 2009

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Apr 16 13:39:38 EEST 2009

Salut,

După un mic brainstorming pe IRC cu Alex și Ionuț am zis să începem
procedurile pentru FLOSS Camp 2009.

De data această am zis să încercăm să ne adunăm la o cabană.

Propunerea inițială este să vedem câți doresc să participe la un
asemenea eveniment și dacă vor cu cortul sau cazare în cabană.

În funcție de acesta putem decide ce facem.

Mai trebuie să fixăm și locul și putem începe discuțiilor pornind de la
propunerea pentru zona Câmpeni (Albac, Arieșeni, Scărișoara, Roșia
Montană... etc) ... E mai nasol pentru Moldova și Tară Românească... dar
e în centrul Transilvaniei :)

Mai trebuie să fixăm și data... dar de data aceasta ar fi bine de pun
mai în vară, asta deoarece sunt șanse mai mare de vreme frumoasă și
căldură.

Ce ziceți?

Vă rog să lăsați un mesaj în cazul în care sunteți interesați de a
participa la un asemenea eveniment.

Aici e pagina de anul trecut (trebuie actualizată puțin):
http://camp.softwareliber.ro/2008/
http://adi.roiban.ro/2008/09/30/floss-camp-2008-cum-%c8%99i-cine-a-fost/
--
Adi Roiban