[software-liber] Re: prelucrare date de la inspectorat

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Joi Apr 16 16:24:35 EEST 2009

Sal,

Te rog sa imi trimiti arhiva respectiva.

Lucian,

În data de 14 aprilie 2009, 11:23, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris:

Lucian Oprea
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro