[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Apr 16 16:06:31 EEST 2009

On 04/16/2009 03:52 PM, Andrei Nicolau wrote:
> Eu sunt pentru cort, daca mergem pe vreme frumoasa.Daca totusi nu suntem
> siguri ca prindem zile cu soare atunci mai bine la o cabana ca sa nu mai
> avem probleme cu ploaia cum am avut data trecuta.

Pe munte nu ai cum sa ai garantia ca vei prinde vreme fara ploaie, poti
doar sa iti planifici plecarea in august, cind statistic e cea mai mare
probabilitate sa ai vreme buna.

Eu nu cunosc locurile enumerate, asa ca ma voi abtine de la a exprima
preferinte pentru una sau alta.

Si de la debaterea cort cotnra cabana ma abtin, fiind multumit cu ambele.