[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Apr 22 11:04:30 EEST 2009

On 04/22/2009 10:31 AM, Alexandru Szasz wrote:
>     Salut,
>
>     Am creat un sondaj de opinie în privința datei pentru FLOSSCamp
>     2009, vă rog să votați. Trebuie să vă autentificați cu un openid
>     (cont de yahoo.com <http://yahoo.com>, blogger.com
>     <http://blogger.com>, gmail și altele). După openid ne dăm și noi
>     seama cine a votat.

Super! pe mine m-a autentificat si cu
http://nicubunu.id.fedoraproject.org/ (dar inca nu am votat, spun mai
jos de ce)

>     După ce stabilim data, putem face și un sondaj pentru loc.

Eu as fi mers mai  inti pe loc si pe urma pentru data in ideea ca daca e
in virful muntelui unde se ajunge greu, e foarte importanta vremea buna
si temperatura. Daca e mai la vale, poate fi mai putin important.

>     Plaja e largă, lunile iulie-august și începutul lui septembrie, dacă
>     rezultatele sunt prea amestecate, putem să mai restrângem.

As fi preferat un vot cu optiuni multiple, putem face asa ceva?
Acum e devreme si nu am nici o optiune pentru un week-end anume, dar dac
as fi avut posibilitatea as fi ales vreo 3 din august pe ideea ca atunci
e mai putin probabil sa intre in conflict cu concediile, care de obicei
se iau prin iulie iar septembrie s-ar putea sa fie putin cam tirziu.