[software-liber] Re: FLOSS Camp 2009

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 22 11:16:09 EEST 2009

În data de 22 aprilie 2009, 11:04, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a
scris:

> Super! pe mine m-a autentificat si cu
> http://nicubunu.id.fedoraproject.org/ (dar inca nu am votat, spun mai jos
> de ce)
>
>     După ce stabilim data, putem face și un sondaj pentru loc.
>>

> Eu as fi mers mai  inti pe loc si pe urma pentru data in ideea ca daca e in
> virful muntelui unde se ajunge greu, e foarte importanta vremea buna si
> temperatura. Daca e mai la vale, poate fi mai putin important.

Nu e în vârf, nu cred că urcăm mai mult de 1500 m și ne-am gândit la cabană,
deci vremea n-ar fi o problemă mare, însă de aceea n-aș opta pentru
septembrie, să nu prindem ploaie.

>     Plaja e largă, lunile iulie-august și începutul lui septembrie, dacă
>>

> As fi preferat un vot cu optiuni multiple, putem face asa ceva?
> Acum e devreme si nu am nici o optiune pentru un week-end anume, dar dac as
> fi avut posibilitatea as fi ales vreo 3 din august pe ideea ca atunci e mai
> putin probabil sa intre in conflict cu concediile, care de obicei se iau
> prin iulie iar septembrie s-ar putea sa fie putin cam tirziu.

Ai mai multe openid ? :)
Urmărește sondajul și dacă vezi că un alt interval pe care-l preferi urcă în
top, schimbă-ți votul.

Văd că unii au votat cu gmail și nu se vede adresa, dar nu cred că e
important, vedem apoi participanții.