[software-liber] Re: prelucrare date de la inspectorat

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Dum Apr 26 22:12:05 EEST 2009

Salut,

Datele centralizate sunt disponibile în fișierul "Nr. SO declarate de
isj_cj.xls<http://trac.softwareliber.ro/gsl/attachment/wiki/CoordonareDepuneriCereri544/Nr.%20SO%20declarate%20de%20isj_cj.xls>",
├«n sec╚Ťiunea "Anexe" la adresa
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/CoordonareDepuneriCereri544.
Deoarece datele despre SO erau complete, acolo unde am stiut din "surs─â
sigur─â" le-am completat.
├Än sheet-ul "ISJ" sunt doar informa╚Ťiile de la ISJ, iar ├«n sheet-ul
"ISJ-Completat" am ad─âugat informa╚Ťiile pe care le cunosc.

Pentru cei interesa╚Ťi sunt urm─âtoarele rezultate referitoare la num─ârul de
SO utilizate ├«n jude╚Ťul CJ ├«n mediul ╚Öcolar:
Nr. crt.    Sistem de operare                        Statii    Laptop
Server
1            SO Vista                                      3866      226
     -
2            Windows XP                                 1280        -
     -
3            SO neprecizat sau necunoscut        443        95       136
4            Windows Server 2008                        -           -
226
5            Windows Server 2003                        -           -
    68
6            Windows 2000 Server                        -           -
  15
7            Suse9.0 Enterprise                           -            -
    93

                      Total                                     5589
321    538

Lucian,