[software-liber] Re: prelucrare date de la inspectorat

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Apr 26 22:22:38 EEST 2009

Salut,

2009/4/26 oprea lucian <oprea.luci la gmail.com>

> Salut,
>
> Datele centralizate sunt disponibile în fișierul "Nr. SO declarate de
> isj_cj.xls<http://trac.softwareliber.ro/gsl/attachment/wiki/CoordonareDepuneriCereri544/Nr.%20SO%20declarate%20de%20isj_cj.xls>",
> ├«n sec╚Ťiunea "Anexe" la adresa
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/CoordonareDepuneriCereri544.

fain, pui te rog si linkul la xls in wiki in coloana cu inspectoratul?

> Deoarece datele despre SO erau complete, acolo unde am stiut din "surs─â
> sigur─â" le-am completat.

Vrei sa zici deoarece erau incomplete? :)

In mailurile ce ti le-am trimis pe langa rar erau si cateva lamuriri
ulterioare de la inspectorat cu referire la softuri, banuiesc ca si acelea
le-ai considerat ca sursa sigura.
Adica as vrea ca in raspuns sa includem exact ce ne-au zis ei, nu ce mai
stim noi din alte surse, chiar daca 100% sigure, pentru a da o imagine
exacta a ce ni s-a zis.
Putem in schimb specifica separat ce stim despre softurile din judet bazat
pe raspunsul lor si alte surse pe care ne bazam, doar sa fie clara
distinctia.

> [...]

> 3            SO neprecizat sau necunoscut        443        95       136
> 4            Windows Server 2008                        -           -
>   226
> 5            Windows Server 2003                        -           -
>     68
> 6            Windows 2000 Server                        -           -
>   15
> 7            Suse9.0 Enterprise                           -            -
>     93
>
>                       Total                                     5589

4000 de vista? OMG ce risipa daca e adevarat :(

Jani