[software-liber] Re: prelucrare date de la inspectorat

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Dum Apr 26 23:46:14 EEST 2009

În data de 26 aprilie 2009, 22:22, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris:

> Salut,

> fain, pui te rog si linkul la xls in wiki in coloana cu inspectoratul?

Am creat link-ul.

> Vrei sa zici deoarece erau incomplete? :)

  Corect :)

> In mailurile ce ti le-am trimis pe langa rar erau si cateva lamuriri
> ulterioare de la inspectorat cu referire la softuri, banuiesc ca si acelea
> le-ai considerat ca sursa sigura.
> Adica as vrea ca in raspuns sa includem exact ce ne-au zis ei, nu ce mai
> stim noi din alte surse, chiar daca 100% sigure, pentru a da o imagine
> exacta a ce ni s-a zis.
> Putem in schimb specifica separat ce stim despre softurile din judet bazat
> pe raspunsul lor si alte surse pe care ne bazam, doar sa fie clara
> distinctia.

Mul╚Ťam' fain pentru observa╚Ťii. Am luat ├«n calcul ╚Öi informa╚Ťiile din acele
email-uri. Am observat ca am gresit ceva referitor la calculatoarele de la
BRINEL. Am corectat fisierul de pe wiki  si dau mai jos valorile corecte.

Ceea ce am adăugat și nu ai primit de la ISJ era faptul că:
- în ultimele 2 proiecte (INTRAROM SI BRINEL) BD este SQL 2005 (nu apare în
statistic─â)
- SO pe server în SEI III era Windows 2000 Server și în SEI IV era SUSE9.0
Enterprise
 (am lucrat în bransă, asa că pot fi considerate mai mult decât sigure :) ).

> 4000 de vista? OMG ce risipa daca e adevarat :(

> Jani

Statistica corect─â:
[...]
3    SO neprecizat sau necunoscut         38         68         27
4    Windows Server 2008                       -            -         226
5    Windows Server 2003                       -            -           41
6    Windows 2000 Server                       -            -           15
7    Suse9.0 Enterprise                           -            -
93

                                       Total            5184        294
   402

Lucian