[software-liber] Re: prelucrare date de la inspectorat

oprea lucian oprea.luci la gmail.com
Lun Apr 27 00:29:56 EEST 2009

În data de 27 aprilie 2009, 00:00, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a
scris:

>  (am lucrat în bransă, asa că pot fi considerate mai mult decât sigure :) )
>>

> Nici nu am contestat asta, doar sa nu fie neintelegeri pentru cei ce citesc
> datele legat de provenienta lor..
> Poate unele nu aveau de unde sa le stie de la inspectorat si sa nu cream
> confuzie.

Toate dotările s-au efectuat cu acordul ISJ-ului. De fapt aceștia, au fost
cei care au selectat școlile pentru toate proiectele în care acestea au fost
dotate cu calculatoare.

> Sunt curios de date si din alte judete, cum se compara.

Toate jude╚Ťele au avut etapele din CJ astfel ├«nc├ót ╚Öcolile s─â fie dotate cu
calculatoare. A variat numai numărul școlilor incluse în program.

> Cel mai usor ar fi de luat de la Bucuresti pe toata tara.

Centralizarea de la nivelul fiec─ârui ISJ este cea care este foarte apropiat─â
de realitate deoarece unele școli au fost dotate "fără știrea celor de sus"
:).

Lucian,