[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Apr 27 09:37:42 EEST 2009

Salut,

2009/4/27 Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro>

> Jani, am citit cu interes mesajul tau si trebuie sa-ti raspund. Raspund
> pe lista, pentru a da si celorlalti ocazia sa comenteze...

Astept ca cei interesati sa scrie pana in seara asta cum am zis un 'plan de
atac' din punctul lor de vedere,
sa nu avem un singur thread unude incepem sa raspundem la paragrafe scoase
din context sau sa deviem
de la partile importante.

> Din cate pot sa-mi dau seama, este o mare diferenta intre grupul de la
> Cluj si alte grupuri Free Software din tara. Nu stiu ce le deosebeste
> practic, dar vad ca la voi exista o activitate destul de mare si
> "vizibila", contrar restului tarii.

Rosedu mi se pare foarte activ, in rest intr-adevar nu e miscare vizibila.
Nici la Cluj nu e cine stie ce,
pare mult pentru ca in rest e liniste absoluta ;)

Tot ce ai zis cu lipsa de timp se aplica tuturor , iar activitatile care 'se
pun' sunt si cele online
atata timp sunt cat de cat originale si aduc ceva valoare comunitatii. Deci
moderat forumuri, localizare, documentare,
programare, artwork toate sunt pe calculator dar pana la urma esentiale. Ma
refeream la a nu considera
activitati 'datul de sfaturi', postatul de stiri copy-paste sau tinutul unui
site cu 10 vizitatori doar de dragul de a face asta,
cand acel timp ar fi mult mai bine folosit punand umarul la ceva mai mare.

Intrebarile de la sfarsitul mailului tau ni le punem mai toti de ceva vreme,
imi voi scrie parerea deseara legat de cele despre care am una.

In general ne punem prea multe intrebari neajutorati si nu ne gandim la un
plan cat de primitiv despre cum sa facem. Orice am face invatam
toti din experienta si pasul urmator va fi bun. Daca ne rezumam doar la
intrebari ne descurajam vazand cat de multe nu au inca raspuns :)

Jani