[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

gabriel munteanu jajalinux la gmail.com
Lun Apr 27 10:07:30 EEST 2009

sunt intr-o situatie similara cu razvan sandu. sunt tot din bucuresti.
ader la cele spuse de el.
 apropo de "- cum convertim in ODF cat mai multe dintre documentele
care circula pe
 la noi ?" tocmai am vazut un .xls pe lista asta mai deunazi, hehe .

salutari,
gabi

--
jgabios