[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Lun Apr 27 17:56:23 EEST 2009

2009/4/27 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> moderat forumuri, localizare, documentare,
> programare, artwork

O astfel de listuța e ceea ce imi doream. Eu ma ofer, in limita
timpului disponibil, (din pacate foarte putin) sa contribui la:
-moderat forumuri - nu am mai facut asa ceva, dar cat de complicat
poate fi? Presupun ca e nevoie doar de bun simt.
-programare - cand va veni momentul sa fie nevoie de ceva programare,
daca o sa am timp si o sa consider ca stiu sa fac ceea ce este nevoie,
voi face
-artwork - poate sunt altii mai potriviti, dar in lipsa de alcineva
pot si eu sa fac niste poze, sa meshteresc ceva in gimp/inkscape sau
alceva.

-daca mai sunt alte activitati la care ar fi nevoie de voluntari de
asemenea ma ofer, cu aceleasi doua conditii: sa am timp si cunostiinte
cat decat.

E cam trivial ce am scris...
Sper ca daca acord putin ajutor, e mai bine decat deloc,