[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Apr 27 20:22:34 EEST 2009

2009/4/27 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> Salut Alex,
> bă voi scrieți și cu ce ați putea contribui, nu doar idei, că ideile
> curg gârlă, problema e în „forță de muncă”.
>
> Până acum doar Adi și eu ne-am propus să contribuim cu ce se poate (pe
> drum poate urcă și Jani în troleu dacă vrea =]), în rest, toți vor

Nu stiu la ce te referi. Oricum scrie un post cap coada cu ce propui cum sa
iesim din impas cum am zis in inceputulu threadului.
Trebuie actiune nu vorbe cum zici tu, dar actiunile trebuie planificate si
enuntate, nu doar inferate din niste chaturi pe IRC
la 3 noaptea cand nu se uita lumea :)

Jani