[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Apr 27 20:38:05 EEST 2009

În data de 27 aprilie 2009, 20:22, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Nu stiu la ce te referi. Oricum scrie un post cap coada cu ce propui cum sa
> iesim din impas cum am zis in inceputulu threadului.
> Trebuie actiune nu vorbe cum zici tu, dar actiunile trebuie planificate si
> enuntate, nu doar inferate din niste chaturi pe IRC
> la 3 noaptea cand nu se uita lumea :)

Eu spuneam în mesajul meu că nu cred că ne aflăm într-un impas.
Pot ajuta cu orice ține de activitatea pe care am spus că o susțin.

Asociațiile bazate pe voluntariat nu au atâta acțiune cât evocați voi acum.
Dacă vrem să fim activiști, aia ea altă treabă. Voluntariatul
urmărește de regulă un scop nobil.