[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Lun Apr 27 21:27:25 EEST 2009

Jani Monoses wrote:
> 2009/4/27 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro <mailto:stas la nerd.ro>>
>

>     On Mon, 2009-04-27 at 19:10 +0300, Alexandru Szasz wrote:
>     > Salut,
>
>     Salut Alex,
>     bă voi scrieți și cu ce ați putea contribui, nu doar idei, că ideile
>     curg gârlă, problema e în „forță de muncă”.
>
>     Până acum doar Adi și eu ne-am propus să contribuim cu ce se poate (pe
>     drum poate urcă și Jani în troleu dacă vrea =]), în rest, toți vor
>

> Nu stiu la ce te referi. Oricum scrie un post cap coada cu ce propui
> cum sa iesim din impas cum am zis in inceputulu threadului.
> [...]

  Cred ca intr-una din primele postari pe GSL v-am pomenit de un articol
foarte frumos scris de Roberto, in care se punctau tocmai cauzele
neintelegerilor din "lumea" Linux din Romania. Mi-a fost greu, dar am
trecut peste aroganta cu care ati spus ca nu aveti rabdare sa cititi un
articol atat de lung !

  Am simtit acelasi lucru cand au fost "alungati cu pietre" cate unii
care incercau sa deschida si alte subiecte decat cele intelese la un
anumit nivel ...

  Oare se poate face ceva serios in acest fel ? Eu cred ca cei care au
ca ideal dreptatea si libertatea sunt oameni dornici sa invete, sa
asculte si sa ajute. Si in primul rand sa fie rabdatori si iertatori, si
nu sfidatori !
  Eu mi-as dori sa pot ramane asa. Voi ?

  De la acest nivel incolo vine organizarea, planuri si actiuni ...
Poate fi o astfel de conduita o cerinta in a deveni membru al
asociatiei, nu neaparat de participant la lista de discutii ?

Ioan