[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Apr 27 21:34:50 EEST 2009

În data de 27 aprilie 2009, 21:27, Ioan Fericel <mirabit la gmail.com> a scris:

>  Cred ca intr-una din primele postari pe GSL v-am pomenit de un articol
> foarte frumos scris de Roberto, in care se punctau tocmai cauzele
> neintelegerilor din "lumea" Linux din Romania. Mi-a fost greu, dar am trecut
> peste aroganta cu care ati spus ca nu aveti rabdare sa cititi un articol
> atat de lung !
>
>  Am simtit acelasi lucru cand au fost "alungati cu pietre" cate unii care
> incercau sa deschida si alte subiecte decat cele intelese la un anumit nivel

De aici nu vezi nevoia unei entități care să unească ?
Majoritatea membrilor grupului pe care-i știu sunt membri și în alte
comunități (fedora-ro, ubuntu-ro, mozilla-ro, etc).