[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Metaly skate_metaly la yahoo.com
Lun Apr 27 22:48:54 EEST 2009

buna,
imi pare rau ca scriu asa tarziu, dar nu am apucat pana acum
eu sunt inca la liceu si pentru inca 1 an si cat a mai ramas din
acesta, as mai putea contribui la prezentari in licee sau la
concursuri. Sunt cateva concursuri importante in tara, in care s-ar fi
putut povesti cu organizatori si sa se tina o mica prezentare  la
participanti, fiindca ar fi prins foarte bine. Si in Cluj , si in alte
orase , eu cred ca vor fi  dornic sa accepte .