[software-liber] Re: Planuri de viitor pentru GSL

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Lun Apr 27 23:18:31 EEST 2009

Salut,

În data de 27 aprilie 2009, 22:48, Metaly <skate_metaly la yahoo.com> a scris:
> acesta, as mai putea contribui la prezentari in licee sau la
> concursuri. Sunt cateva concursuri importante in tara, in care s-ar fi
> putut povesti cu organizatori si sa se tina o mica prezentare  la
> participanti, fiindca ar fi prins foarte bine. Si in Cluj , si in alte
> orase , eu cred ca vor fi  dornic sa accepte .

Concursurile sunt exclusiviste din punct de vedere al organizatorilor
și participanților (doar dacă nu-s concursuri de cultură generală).
În prealabil ar trebui de făcut rost de lista concursurilor și specificul
fiecăruia. Ar trebui de văzut ce elevi vor participa și cine-s responsabilii.
Dacă Metaly (scuze, dar nu pot să-mi dau seama de numele tău real)
poți să deduci un profil pentru fiecare concurs și datele elementare
(data, oraș, categoria de elevi, nivelul de pregătire, etc) atunci s-ar putea
găsi persoanele potrivite pentru evenimentul potrivit. La olimpici de info
nu le poți vinde gogoși, ei au chestii „importante” de rezolvat.

Citez pe Jani: daca te poti ocupa de asta ar fi super :)

--
:wq