[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adun m lumea în GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Apr 28 00:23:54 EEST 2009

On Tue, 2009-04-28 at 00:15 +0300, Jani Monoses wrote:
>         Cum putem face să ne regăsim cu toții într-un singur loc? Și
>         să fie atât
>
> Deci sa fie un canal cu de toate, si tu daca esti interesat doar de
> ubuntu sau de openoffice
> si esti in cluj sa vezi deruland mesaje despre freebsd si intalnire de
> maine din galati?
>
> Canalele s-au inventat cu un scop, si esti tu pe prea multe :)
>
> Daca sunt unele care se suprapun >90% la topic da, ar fi mai ok sa se
> uneasca, dar in rest
> doar creeaza zgomot si nimeni nu mai gaseste penru ce a mers acolo.

Sorry Jani,
însă tu cât timp petreci pe un canal de IRC?
Ai dreptate „flame” există și va exista, însă te asigur că așa ne vom
cunoaște mult mai repede unii pe ceilalți. Astfel probabil că vei găsi
suport și tu mai repede din parte persoanelor ce își doresc promovare
FLOSS-ului în licee, eu voi cunoaște persoane ce vor să devină o
comunitate mai strânsă cu tot felul de activități, Adi va cunoaște
persoane ce sunt gata să meargă mai mult pentru FLOSS-ul în
administrație. Și după toate acestea, să ne dividem, facem liste de
discuții cu subiecte importante ce ne reprezintă, însă până atunci
devenim o unitate ce merge într-o singură direcție. Nu fiecare cu cât
duce carul!

Acum suntem niște flux-uri de energie, fără un vector!

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/