[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

gabriel munteanu jajalinux la gmail.com
Mar Apr 28 06:16:30 EEST 2009

Domnilor, unitate.
eu zic ca avem deja un plan care reiese din discutiile de pana acum:
1. Jani: start la asociatie. in caz ca nu poti de unul singur,
porneste un thread separat pe lista asta, si cei care au o inclinatie
spre oficializare o sa sara sa te ajute. [ex: e nevoie de bani, zi-mi
contul si bag], ...
2. Stas: responsabil cu "atmosfera voioasa" pe liste, coding si
techtalk-uri, ...
3. Eu: si eu pe aici, imi bag nasul in ciorba, ...
4. va rog sa continuati voi.

daca GSL a starnit aceste discutii de pana acum [dupa marimea
posturilor se pare ca lumea chiar pune suflet] si v-a starnit dorinta
de libertate, inseamna ca are "pe vino-ncoace" si cei care nu gasesc
aici aprobare 100% la ideile lor despre cum trebuie sa decurga
lucurile, sa inteleaga ca nimeni nu-i opreste sa faca ce vor. daca
gasesti insa un om pe GSL care sa adere la o idee a ta, eu zic ca e
suficient. exemplu: hai sa facem o parada / manifestatie la guvern
pentru gnu/hurd . anunt aici, vine ceva, bine, nu vine, am plecat
singur. dar apoi aduc poze, aici.
se poate invoca o lipsa de coordonare. daca, de exemplu, o sa fie
create 4 asociatii din cauza ca nu stiam de existenta alteia. ce
risipa de bani. ce lipsa de unitate - ar zice unii.
eu zic, no pb, oricum sunt > 1000 de distributii linux, deci acelasi
model se poate aplica si aici.
dar daca faci una si postezi aici, intr-un loc comun, ce ai facut,
sanse sunt sa ti se alature unii si sa nu porneasca o alta asociatie.
de aici vine unitatea. un site comun [cu wiki,forum,irc ...], e locul
perfect pentru a tine unitatea celor liberi.

parerea mea,
jgabios

PS. poate exista o asociatie de software liber care sa ne placa, a
verificat cineva?

--
jgabios
http://bash.editia.info