[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adun m lumea n GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 07:49:56 EEST 2009

> Eu nu am zis nimic de comunicarea prin email.

Eu zic. Daca vrem, ca grupul sa functioneze si membri sa stie ce se intampla
in toata tara, iar noii veniti
sa se poate adapta trebuie sa avem discutii si decizii prin mail.

> Există în schimb mai multe căi de a comunica, și anume aici al dori să
> insist.
>
> De exemplu dacă mă trezesc intr-o zi că vre-au să întreb un membru de
> proiectul Hammerfall sau de alte activități ce le fac băieții (până
> recent nu știam de #rosedu de exemplu) cum fac? Să mă abonez pe lista de
> discuții doar pentru a pune o intrebare care în lanț ar putea aduce un
> brainstorming dacă nu ar fi limitele oferite de email?

Ce are asta cu GSL? Nu vorbim de IRC pt probleme de suport si tehnice pt
asta e stiut ca e bun.

Nimeni nu va intra peste tine să-ți spună neața deranjându-te, însă un
> sibiect apărut pe o conferință jabber, recunoaște, îți poate trezi
> interesul, unde 5 minute pentru un schimb de păreri vei găsi zic eu.

Nu vreau sa imi trezeasca intereseul ceva random si sa pierde vremea pe el,
cand merg
pe IRC as vrea sa am un scop bine deifnit dinainte de ex intalnire
saptamanala unde discutam
ce e mai greu prin mail.

Stas cand lucram la ubuntu/xubuntu eram pe #ubuntu-devel 10 ore pe zi si
stiu cum e si pt ce e bun IRC.
Ce facem in GSL e o chestie total diferita. Vezi daca ubuntu ar fi pututu sa
se organizeze asa bine daca
ziceau ca nu fac liste de mail sau wiki sau psecuri, hai toti pe IRC :)

> Sincer, eu am găsit locul unde îmi pot petrece timpul așa cum l-am
> descris mai sus. Nu sunt vise. Ideea ce voiam să o aduc, e că un timp
> petrecut astfel poate fi și constructiv! Și lipsește atât în GSL cât și
> în alte locuri.

E ok Stas, tu esti interesat si de yum si de freebsd si de ubuntu si e bine.
Dar e *complet independent de activitatea GSL* despre ce incercam acum sa
vorbim.

Cum ne organizam astfel ca persoane care vor sa promoveze FOSS in Romania si
cu timp relatv putin
sa poata totusi colabora si face ceva impreuna pentru asta?

Jani