[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Apr 28 09:48:36 EEST 2009

Pe 28.04.2009 00:04, Stas SUSHKOV a scris:

> Ne plafonăm singuri!
>
> Cum putem face să ne regăsim cu toții într-un singur loc?

Buna ziua,

Nici nu va puteti inchipui cat pot fi de acord cu Stas  ;-)  !

As avea o singura observatie la cele spuse de el, de natura pur tehnica:
irc-ul (si, in general, orice metoda de comunicare online) nu mi se pare
solutia cea mai fericita pentru a purta o discutie constructiva,
serioasa. Personal, prefer e-mail-ul, fiindca:

1. nu presupune prezenta permanenta in fata calculatorului
2. nu presupune discutia simultana cu mai multe persoane, care-i extrem
de obositoare
3. ideile raman scrise

Si eu sustin ceea ce spune Gabriel Munteanu ca ar trebui infiintata cat
mai repede asociatia GSL - pe care eu, unul, o vad in rolul principal de
"umbrela", de loc de comunicare si intalnire pentru LUG-urile din
intreaga tara.

Incerc sa inteleg care sunt stadiul/nevoile infiintarii asociatiei si
voi da, personal, o mana de ajutor, in masura in care ma pricep.

Numai bine,
Razvan