[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Apr 28 10:01:43 EEST 2009

În data de 27 aprilie 2009, 23:40, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris:
> Da ce-o fost rău până acum? Sincer eu am doar amintiri plăcute despre
> tot ce am făcut. Iar iarna a fost întradevăr o perioadă de inactivitate
> (probabil din cauza vremii).
> Eu am tot tras să ne întâlnim, însă singur să ies la suc... :(
>
> Lucrul care întradevăr trebuie făcut este să ne întâlnim mai des.
> Mailing != comunicare. Sunt gata să ajut să rezolvăm cumva cu sala și să
> facem iarăși techtalk-uri. Sunt gata să contribui/discut/pun la cale mai
> multe lucruri dacă nu a-ș sta singur cu Alex Szasz pe IRC cu zilele.

Dap, de acord, imi lipsesc si mie prezentarile si iesirilie la o pizza
de dupa. Cat legat despre ce nu-i ok cu grupul, eu cred ca totul e
ok. Poate nu face fiecare cat ar putea, dar tot e ceva.

Una din chestiile de care ar trebui sa scape GSL este asocierea
puternica de un anumit produs. Ca utilizator al unei distributii
non-Ubuntu observ ca in GSL se pune foarte mult accent pe Ubuntu.
Si eu promovez Ubuntu si incurajez incepatorii sa-l foloseasca.
Insa asocierea cu Ubuntu poate indeparta restul comunitatilor.

Ca sa facem un loc central de a ne intalni si trece peste barierele
de interes (numele distributiei, tipul de activitate, etc) ar trebui sa
intrebam fiecare comunitate cum ar vedea un site central ce ar
uni-o cu restul. Deocamdata se tot incearca de a face ceva cu GSL
si nu se observa un rezultat pe masura.

Cei de la diacritice tac si traduc, cei de la fedora si ubuntu - ceva
similar. Ar fi mai ok ca cineva din fiecare comunitate sa trimita lui
Jani (ca deja te ocupi de stiri) fragmente cu ce s-a facut important
(din punct de vedere al membrului grupului dat) si informatia sa apara
pe GSL.ro. Iar pe site sa avem o lista cu toate comunitatile si (eventual)
persoana de contact. Ar fi o presiune destul de serioasa pe Jani in acest
caz caci ar trebui sa traga de reprezentanti ca sa scoata informatie.
Asteptatul informatiei nu e suficient.

--
:wq