[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 10:10:16 EEST 2009

> Si eu sustin ceea ce spune Gabriel Munteanu ca ar trebui infiintata cat mai
> repede asociatia GSL - pe care eu, unul, o vad in rolul principal de
> "umbrela", de loc de comunicare si intalnire pentru LUG-urile din intreaga
> tara.

Si eu sunt pt asociatie, dar prima data sa vedem daca exista un grup coeziv
care sa stea sub acea umbrela. Pana acum nu am vazut mesaje care sa zica,
sunt dispus sa fac asta si asta, si pot dedica atata timp. Nu facem
asociatia fara sa avem un plan concret si fara ca cineva sa preia acest
proiect de la cap la coada.
Daca nu putem face situl defini ce e un membru, tine sedinte regular, facut
rapoarte regulat si in general ajuns la un umitor comun cu discutiile
asociata va fi o povara de care nimeni nu va vrea sa fie responsabil.
Cu toata astea vreau sa o facem cat de repede. Doar nu suntem organizati
deci nu e primul pas.

Deci Stas, in afara de IRC si altele online ce chestii te oferi sa faci? Te
ocupi de rezervat sali oricand e nevoie de una la poli fara sa mai intrebam
cine se ocupa de asta? Ionut (fdd) si Metaly? Alin? Adi? Alex? Razvan (vad
ca te semnezi fara diacritice deci pot si eu sa scriu asa ;) ? Voi toti
contribuiti deja si online si offline, dar sunt curios cat din offline va
oferiti sa faceti in mod consistent si determinist. Daca stiti puneti o
pagina despre asta in wiki :)

Cine isi asuma rolul de membru activ trebuie sa aiba ceva in sectiunea
offline a paginii lui. Restul pot fi membri 'simpli' ;)

http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/CoordonareActivitati/MembriActivi

Jani