[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 10:24:25 EEST 2009

> Si eu promovez Ubuntu si incurajez incepatorii sa-l foloseasca.

Insa asocierea cu Ubuntu poate indeparta restul comunitatilor.

De acord. Atat ca toti membri initiali si cei mai activi eram cu Ubuntu si
natural despre asta prezentam mai mult.
Acum doar Stas mai uita si da un mail legat de ubuntu pe noi@ sl.ro dar
incet-incet se prinde si el cum sta treaba :P

> [...]
> de interes (numele distributiei, tipul de activitate, etc) ar trebui sa
> intrebam fiecare comunitate cum ar vedea un site central ce ar
> uni-o cu restul. Deocamdata se tot incearca de a face ceva cu GSL
> si nu se observa un rezultat pe masura.
>
> Cei de la diacritice tac si traduc, cei de la fedora si ubuntu - ceva
> similar. Ar fi mai ok ca cineva din fiecare comunitate sa trimita lui
> Jani (ca deja te ocupi de stiri) fragmente cu ce s-a facut important
> (din punct de vedere al membrului grupului dat) si informatia sa apara

Eu asta am propus si cerut de cateva ori legat de stiri dar in afara de Alex
Eftimie si Alex Szasz nimeni nu a trimis nimic, si si ei rar au facut asta.
De aceea trebuie sa avem o lista clara cu cine de ce e responsabil altfel
toti se asteapta ca altii sa faca sau sa se prinda singuri de cum sta
treaba.

> pe GSL.ro. Iar pe site sa avem o lista cu toate comunitatile si (eventual)
> persoana de contact. Ar fi o presiune destul de serioasa pe Jani in acest
> caz caci ar trebui sa traga de reprezentanti ca sa scoata informatie.

Pai nu e presiune daca ei scriu fara sa cer. Acum e mai greu ca trebuie sa
imi aduc aminte ce s-a intamplat in ultimele 2 saptamani
si sa sap prin lista, ceea ce e lame. De acum nu mai pun in stiri ce nu mi
se cere explicit ( se pune in wiki, cum e descris in ultima stire sau mail
aici)

> Asteptatul informatiei nu e suficient.

Pai nici nu se pune problema sa astept, dar nici nu voi incerca sa scot cu
clestele info de la altii. Daca nu e interes real nu are sens sa facem stiri
si unificare de grup.

Deci ii org pe urmatorii:

Stas, sa zici ce chestii de infrastructura si de website se fac la GSL si
Ubuntu demne de stiri.
Alex, noutati locale in OO si Mozilla, oricat de mici. Crede-ma faptul ca
s-a progresat de la 60% la 61% la validarea localizarii e stire buna de
mentionat.
Alex sau Lucian, chestii Rosedu, relevante si pt afara (ca exemplu macar)
Nicu, daca e ceva in Fedora-ro.
Strainu - opensuse-ro (?)
Andrei si/sau Igor - debian-ro
Adi - Ubuntu-ro
Adi si/sau Misu (e pe lista?) - GNOME-ro
Manuel sau Calin -ARLUG
Various - Alte luguri

Retineti, cat de mic e progresul tot e ceva si incurajeaza alte activitati
daca se simte un 'puls' Neaparat chestii locale.Chiar daca nu se intampla
nimic ma gandesc ca un 'raport' cu nimic e ok, un fel de heartbeat.

Cine nu e de acord cu asta sa zica acum, nu conteaza de ce nu e de acord, nu
e bai, dar altfel consider implicit ca ati acceptat aceste roluri :)
Ideal ar fi pe lista un mail scurt, o propozite, si de aoclo pun in stiri.
Asa cei care-s activi pelista afla mai repede, stirile sunt pt arhivat si
sumarizat pt externi si pt posteritate :)

Jani