[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 11:03:40 EEST 2009

2009/4/28 Calin Miclaus <calin.miclaus la gmail.com>

> 2009/4/28 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>
>
> Si eu promovez Ubuntu si incurajez incepatorii sa-l foloseasca.

> Eu spun explicit ca sunt de acord :) Totusi...cum se vor trimite stirile ?
> Poate ca ar trebui sa se bage si manu...4 ochi vad mai multe decat 2

Bun!

Fie se adauga aici de unde se poate mai incolo doar copia si edita pt
varianta publicata
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/StiriBilunare
Fie se anunta aici pe lista. Preferabil ambele.
Daca va deveni pera enervant sau aglomerat mai vedem, dar nu cred ca suntem
inca asa activi :)

Jani