[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 11:16:38 EEST 2009

2009/4/28 Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com>

> Eu propun sa avem un dictator binevoitor, ca vad ca asa merge treaba
> in software liber in general, care sa puna taskuri si toti care cred
> ca le pot efectua sa isi aleaga cate un task.

BDFL de obicei exista in proiecte pe care ei le-au fondat si care au un rol
esential in ele.
Noi suntem mult mai interschimbabili (din fericire as zice) deci nu cred ca
se potriveste.

Ce se poate face insa e un leader stil debian DPL (deb project leader) ales
pe perioade scurte nu un an ca la ei
ca e proiect mult mai mic si mai agil al nostru, si care intr-adevar preia
momentan coordonarea, si vedem cum merge si ce invatam de aici.

Dar sunt de acord cu esenta ideei tale, e nevoie de un pic de coordonare mai
stricta.

Jani