[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Apr 28 11:37:29 EEST 2009

În data de 28 aprilie 2009, 11:28, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:
> Observ în firul ăsta o tendință de ierarhizare cu care n-aș fi de acord.
> Am fost în asociații în care cineva își câștigă în vreun fel un rol
> anume și apoi este invidiat de ceilalți sau sunt alții mai buni care
> pot face treaba lui mai bine.

Offf, nu e vorba de o ierarhie statală unde câștigurile grase rămân în
vârful piramidei și restul culeg fărămituri. Să răspundă careva la această
întrebare: Care va fi câștigul lui Jani dacă va fi responsabil? Material va
fi zero, spiritual - poate mare. De când se invidiază câștigul spiritual?

Nu nu, e vorba de o rețea de încredere. Ai putea să urmărești prezentarea
lui Trollvards la Google despre git (sau împotriva lui svn) unde menționează
delegarea sarcinilor (partea simplă) și rețeaua de încredere (partea grea).

Această ierarhie formală va fi de ajutor dacă Jani pleacă în concediu și
trebuie de dat cuiva în gât. Doar rețea de încredere, persoane care să
poată da informații corecte și obiective. Nu mai încurcați asociația în aceste
discuții. Suntem ca țiganul cu potcoava.

--
:wq