[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adun m lumea în GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Apr 28 11:52:15 EEST 2009

On Tue, 2009-04-28 at 07:49 +0300, Jani Monoses wrote:

> Eu zic. Daca vrem, ca grupul sa functioneze si membri sa stie ce se
> intampla in toata tara, iar noii veniti
> sa se poate adapta trebuie sa avem discutii si decizii prin mail.

Problema e că noii veniți nu prea au fost activi deloc până acum, iar
motivul nu e tocmai existența listei de discuții cam „goale” ultima
vreme. Motivul e că cei care au venit, nu au înțeles o boabă cu ce anume
se ocupă GSL (imho).

> Ce are asta cu GSL? Nu vorbim de IRC pt probleme de suport si tehnice
> pt asta e stiut ca e bun.

GSL e o comunitate. Cum faci o comunitate dacă nu lași omul să fie
interesat de a intra în această comunitate. Și pe IRC, și pe Jabber,
discuțiile ce le-am avut, de cele mai multe ori nu au avut nici-o
tangență cu promovarea, însă ne simțeam bine când povesteam, atât eu cât
și Adi, Alex, Alin, și cine „mai urca pe drum”...

> Cum ne organizam astfel ca persoane care vor sa promoveze FOSS in
> Romania si cu timp relatv putin
> sa poata totusi colabora si face ceva impreuna pentru asta?

Eu zic ca, comunitatea să fie lărgită (doar dacă unul din băieți nu a
promovat niciodată software liber, însă a mai intrat pe IRC/Jabber, și
accidental a aflat de prezentarea din 16 Mai, acest fapt ne va da mai
mari șanse să-l vedem acolo atunci, decât dacă tot scriem pe lista de
discuții că, facem nu știu ce prezentare și așteptăm ca pescarii să se
agațe cineva), nucleul să fie persoane simple care au chef să facă parte
dintr-un LUG, care probabil nu există la ei în localitate sau e nașpa
pentru că e elitist. Iar ca loc de adunare să existe un canal de
IRC/Jabber Confference unde oricine poate sta și avea o discuție pe
orice subiect legat într-un fel sau altul de FLOSS.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/