[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adun m lumea n GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 11:55:19 EEST 2009

> discuțiile ce le-am avut, de cele mai multe ori nu au avut nici-o
> tangență cu promovarea, însă ne simțeam bine când povesteam, atât eu cât
> și Adi, Alex, Alin, și cine „mai urca pe drum”...

Adica echivalentul online al iesirilor la o bere unde nu se decide nimic? :)
E bine ca se mentine voia buna pe IRC, dar nu ajuta cu nimic concret daca nu
are consecinte.

> [...]
> accidental a aflat de prezentarea din 16 Mai, acest fapt ne va da mai
> mari șanse să-l vedem acolo atunci, decât dacă tot scriem pe lista de
> discuții că, facem nu știu ce prezentare și așteptăm ca pescarii să se
> agațe cineva), nucleul să fie persoane simple care au chef să facă parte
> dintr-un LUG, care probabil nu există la ei în localitate sau e nașpa
> pentru că e elitist. Iar ca loc de adunare să existe un canal de
> IRC/Jabber Confference unde oricine poate sta și avea o discuție pe
> orice subiect legat într-un fel sau altul de FLOSS.

Te ocupi de rezervat sala cand e nevoie? :)

Jani