[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 12:14:44 EEST 2009

> Ye, ╚Öi c├ót de strict─â s─â fie? Dac─â nu pun anun╚Ťul pe sl.ro, nu mai sunt
> membru? S─â fim serio╚Öi. Trebuie motiva╚Ťie, nu dictatur─â.

Ma Stas, de unde iei motivatie daca habar nu ai ca sunt si altii ca tine si
cu care poti lucra impreuna?
Faci singur si dupa aceea te oftici ca nu place la toata lumea tot ce ai
facut fara sa intrebi pe nimeni.
Care e problema cu zis inainte ce faci?
E asa greu sa scrii un mail? Pe IRC doar zici idei dezlanate la care nu
trebuie sa gandesti prea
mult inainte sa le zici ca poti sa le corectezi imediat tot pe IRC. IRC si
mail si wiki sunt pentru forme diferite de comunicare
si avem nevoie de toate.

Jani