[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Mar Apr 28 12:25:46 EEST 2009

On 4/28/09, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> wrote:
> Ce se poate face insa e un leader stil debian DPL (deb project leader) ales
> pe perioade scurte nu un an ca la ei
> ca e proiect mult mai mic si mai agil al nostru, si care intr-adevar preia
> momentan coordonarea, si vedem cum merge si ce invatam de aici.

pai excelent! asa sa fie! daca nu, tot discutam, si nu facem nimic.
s-ar putea ca unele decizii luate de conducator sa nu multumeasca 100%
pe toti dar, trebuie trecut peste asta, acceptate unele compromisuri,
pt ca asa se misca treaba mult mai repede.

accentul la ce am zis eu, totusi, cadea mai mult pe ideea de taskuri,
decat pe ideea de conducator. sa fie niste taskuri clare, si nu prea
ample, ca sa se bage lumea sa le indeplineasca. de asemenea daca unii
au idei de taskuri care conducatorul nu le-a adaugat, pot sa ii
propuna. dar trebuie conducator ca sa aiba cineva un cuvant final de
spus in legatura cu totul.