[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Apr 28 12:50:54 EEST 2009

Pe mine m-a obosit firul ăsta de discuție.
L-am văzut pe Stas începând un *raport* pe wiki; îmi displace ideea de
raport zilnic, e timp pierdut.

Am pus în trac două sarcini #30 și #31 (
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki ). Aș vrea să văd mai multe
astfel de tichete, nu cosmetizat sait, trac merge încet, etc. Așa pot
să mă uit acolo și să îmi asum o responsabilitate.

Dă-l încolo de sait, să scrie ce facem/vrem să facem, cine suntem (am
mai cerut asta de multe ori) și ajunge.

Îmi displace ideea de a îmi lista capabilitățile. Văd ce trebuie
făcut, îmi aleg ce pot face, că fac în surdină sau și zic înainte nu
contează, dar fac ce pot când pot. Am libertatea de a alege.

Nu văd necesitatea unui coordonator acum. E nevoie de un responsabil
pentru treburile cu asociația, dar nici pe ăla nu l-aș bate în cuie.
Orice chestie care duce la „truck factor=1” îmi pare un pas înapoi.