[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 13:01:35 EEST 2009

2009/4/28 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> Pe mine m-a obosit firul ăsta de discuție.
> L-am văzut pe Stas începând un *raport* pe wiki; îmi displace ideea de
> raport zilnic, e timp pierdut.

Nu reiese de acolo ca e zilnic, ci doar data la care a fost pus. Bilunar e
ok ca s i stirile mari.

> Am pus în trac două sarcini #30 și #31 (
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki ). Aș vrea să văd mai multe
> astfel de tichete, nu cosmetizat sait, trac merge încet, etc. Așa pot
> să mă uit acolo și să îmi asum o responsabilitate.
>
> Dă-l încolo de sait, să scrie ce facem/vrem să facem, cine suntem (am
> mai cerut asta de multe ori) și ajunge.

Asa e.

> Îmi displace ideea de a îmi lista capabilitățile. Văd ce trebuie
> făcut, îmi aleg ce pot face, că fac în surdină sau și zic înainte nu
> contează, dar fac ce pot când pot. Am libertatea de a alege.

Asa e, cu consecintele aferente de a face ceva ce poate nu place deci facut
degeaba, sau
ca e lucru duplicat cu inca trei care prefera sa lucreze in surdina.
Nu e vorba de listat capabilitati ci de a zice ceva coechipierilor cat timp
consideram ca suntem o echipa.
Te inteleg, si eu prefer sa nu fac promisiuni ca nu sunt sigur cat timp voi
avea, dar stiind ca prefer de la altii
sa stiu in ce stadiu sunt, cu ce m-ar putea ajuta si cu ce ii pot ajuta eu,
cred ca e bine sa mai si zicem ce facem.

> Nu văd necesitatea unui coordonator acum. E nevoie de un responsabil
> pentru treburile cu asociația, dar nici pe ăla nu l-aș bate în cuie.
> Orice chestie care duce la „truck factor=1” îmi pare un pas înapoi.

E nevoie de coordonatori. La marimea actuala (mica) a grupului deja nu stim
cine cu ce se ocupa,
daca se ocupa de ceva sau s-a retras si in general in ce directie tragem.
La mozilla si oo nu sunt coordonatori? cum crezi ca au ajuns comunitati asa
mari, dandu-si fiecare cu parerea
si tragand in directia lui si lucrand in surdina?

Jani